Welcome To my Blog
Mimi Syahira Binti Mohd Sahid
18 years old
Taken By Muhammad Shahin
My First Facebook Full
My Secound Facebook
Second Blogger



Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Kisah Nabil Ahmad Fauzi (Kini tinggal Kenangan )
Saturday 25 February 2012 | 21:45 | 0 comments


Awak ingat lagi tak time frist time kita kenal ? Awak sweet sangat . hee . frist kita kenal kat facebook je , tak pena jumpa pon walaupon kita duk stu negeri (: . bila awak kenal saya agak da lama awak mula tertarik ngan saya , awak ambik keputusan nk jadi boyfie saya. Saya pun teragak agak nk terima awak , sbb selain awak ade lagi lelaki yang saya suka iaitu (MR SS). Saya Tanya <MR SS> bole tak saya terima awak . <MR SS> pun cakap ngan saya “Buat la ape pun asal kan saya  bahagia , saya redha je wak lagi pon kita jauh , saya tak bole buat pape (Y_Y)“. After 1 week saya pun ambik keputusan terima je la awak kan . tak salah kalau kita mencuba . 
31.12.2011 FRIST DATE saya buat hal . Haha ! konon konon pasal nervos sye tak tido stu mlm . hehehe. Pkl 8 pgi sye tdo . padahal awak dah nk dekat smpai . disbb kan sy penat sgt sye tertido 4JAM . dan sye buat awak tggu saya 4JAM perh mmg gle la kan awak sanggup tggu saya 4JAM rasanya kalau lelaki lain da bla kowt.
Awak tahu bila saya bgun saya tengok kat fon saya ad 56 misscall & 21 mcj
 Saya trus call awak , nasib awak still kat tmpat yang kita janji (: Saya trus pergi tmpat uh . sampai sampai je . terkejut saya tgok awak . Seriously awak mmg comel . <TINGGI> <PUTIH> <KOREA STYLE> haha sumpah nk pengsan . blablabla.pe pun awak comel .1.12012 date kita kali kedua . sumpah awak sakai . ad eke dtg umah sye sakai sakai . adess . ermm bila date kita yang ketiga 7.1.2012 awak bagi saya ank patung beruang ! hee comel sangat . lagi pon awak bagi ank patung tu sbb awak nk pujuk saya . sbb malam td awak buat saya nangis . hee .. date keempat 


8.1.2012 Rasa sayang saya mula berbunga bunga . sebab Nampak awak caringnye kat sye .
 Bila date kelima 13.01.2012  saya cabar awak dating nagn sya sbb ari ni ary jumaat  . hahaha tetiba awak muncul je depan rumah . sumpah terkejut . hahaha ! Hari yang indah bersama awak . :”) 
14.01.2012 bila date kita yang keenam awak da lain dah . awak bnyak buat saya sakit aty . dengan alasan nk perhatian saya .. erm, awak tahu tak  bertapa kecewanya saya time tuh . hati saya berkecai demi sedikit sedikit .  Awak tau tak saya sayang awak gle gle . sebab tu saya setiasa bersama awak (T_T) . Dan bila kita couple dah cukup sebulan awak buat HAL lagi . awak remove in relentionhip dan awak tukar password  facebook awak. Saya tak tau ape salah saye . padahal 2 jam td kita baru jumpa . Kita tak gaduh pon kan ? ermm . (T_T) malam tu awak call saya , awak cerita kat saya tentang haty dan perasaan awak sebenarnya skrg . Awak bagi tau awak sayang saya as a sister only ! OMG bertapa tekejutnya saya . dan awak cakap perasaan cinta tu tk pernah hadir untuk saya . semua perasaan cinta tu ade kat ex awak . awak couple ngan saya btol btol sbb nk lupakan sidie ! Saya dengar semua tu dengan tenang je . Lansung tak nangis , tau sbb ape? Sbb saya dah sedar dah benda tu sebelum ni. Mmg la orang kate kita sesuai , serasi , sweet tapi ape nk buat bukan jodoh kita untuk saya dan awak bersama ! Saya hanya mampu redha & berserah jelah pada takdir, mmg pedih jugak la saya rasa . tapi ape nk buat itu semua takdir .Saya Cuma nk cakap ngn awak 

Belajarlah Mencintai orang yang hari ini masih milikmu sebelum die pergi dari hidupmu ..
Hari ini mungkin die masih lagi mencintaimu ,
Tapi mungkin besok takan ade lagi rasa cinta itu untukmu
Dan mungkin besok kamu yang akan lebih mencintai die ketika die telah pergi.  
“Jadi janganlah sia-siakan cinta yang hari niy masih milikmu ..”

Keesokannye awak call saya pagi pagi lagi awak dah call saya tapi saya masih tidur sbb semalam saya tidur lambat melayan perasaan . hahaha (^_^) tegahari saya bangun saya call la awak balik . Rupa rupanya malam tdi lepas awak cakap mcm tu kat sya , awak dapat mimpi yang awak tak patut tinggal kan saya coz awak seperti menginyaya saya . Awak tnya saya “Mie kita still couple ke?” saya pon jawap “mne tau ! Mlas pikir la “ die pun mintak maaf sangat sangat , malam tdi die mimpi ex die tu bukan la untuk die . jodoh nya dgn saya? Hahahah ~ And die piker masak2 mlam tdi pasal ayat yang jangan sia sia kan org yang hari ni masih milik kita (^_^). Kelakar saya bru bgun tidur dgr budak tu ckp mcm tu ! saya gelak pluss anguk anguk je la . Die tnya kat  saya  “Kenapa diam ?  biasakan mie la yang pling bnyak cakap . rindu plak mie yang lama . hee (^_^) Btw thanks Allah dah bukak kan haty die untuk Nampak saya yang depan mata niy . Act saya bukan nk bisu . saya just tak tau nk cakap ape. Just harap awak bhagia ngan hidup awak . pasal ex awak tu awak tak perlu risau biar saya sendiri yang bagi die bnda tu . hee . saya baik kan kan ? Lalalala ( puji diri sendiri ) And thanks to My ex to yang selalu ade time saya rasa sedih or sunyi Thanks BALI (Fadzly)



1.02.2012 harini awak nk pegi jmpa ex cina awak tu , saya rasa mcm tak sedap aty , erm tapi awak yang nk pergi kan ? saya redha je la .Jauh kowt . ermm . saya just berdoa sepanjang perjalanan awak tu takde ape yang terjadi  kat awak . hee :”)
3.2.2010 , jumaat . kzen sya ajak g jog kat tmn rakyat ramai-ramai yang g 6 org , beat sangat sangat lepak nan korang semua. Tp time balik kitaorg siap sesat lgi , sbb hasif sebuk sangat nk balik . hee hari yang tersangat “ENJOY” weee!
7.2.2012  aku bagun pagi ade bnyak gle miss call drpd num yang tak dikenali . haa. Buat dono je la kan ? ermm . dalam pukul 2 petang aku g la TOPUP . dalam OTW (aku tak pakai tudung ) tertiba nampak seorang mamat ni sumpah mcm kenal gle O_o  makin dekat grr . mmg kenal kowt . rupa rupanya  NABIL ~ haha terkejut beruk la aku ! Wahahaha,.,, Die lepak umah aku . hee best sangat . Dapat lepas rindu at die . Erk ? RINDU?  Bukan baru bape ari tak jmpa ke ? hahaha ! Untung arh kan ! Kejap da rindu !
8.2.2012  jumpa die lagi . hee. Tapi today lepak taman Rakyat . haa. Seronoks la jugak . ala setakat sakit aty ngan die normal la kan . Die cakap la ape pon sumpah tak kesah ! tau sebab apa? Sebab aku sayang die la ngek ! hahaha !
I love you more than you love me ! “OR” I still love you walaupon you tak penah sayang you ! Muahahahaha !

9.2.2012  : Today die mintak BREAK ? </3 huh ?? Ermmm!!
 “ REDHA JE LAH ! ASAL KAN AWAK BAHAGIA NABIL!  (Y_Y) 

FINE!!!!!!

15.2.2012  : pagi pagi lagi Nabil call aku heee. Die kata die RINDU.. sbb da bape ary aku tak cntct die . die tggu je . wahahaha .Dan pelik die kate DIE JELOUS tgk status sye sbb mcm da ade org baru . hati saya berbisik
“bukankah die yang nak aku ade org baru ?”
Btol kata kawan kawan saya tak mungkin die akan lpaskan sya begitu saja . Jauh di sudut aty awak tak nak lepaskan saya kan ?
tapi maafkan saya awak saya rasa saya bukan yang sesuai untuk awak . Awak mungkin kita ditakdirkan just for be friends .
awak jangan risau hubungan kita tak akan rengang . Awak datang jela umah saya bila awak suka . hee. You Can be my BFF <3 


 *AWAK ! JANGAN NANGIS TAU ! SAYA AKAN

SENTIASA BERSAMA AWAK SEBAGAI SAHABAT<3 *

 IM SORRY I CAN’T BE A PERFECT TO YOU AS  UR

LOVE  (Y_Y?)


*I Just can be your friends !!! *







*Tapi tuh semua kenangan. Nak ulang, mustahil 
kan. Betullah orang cakap kebahagiaan hanya 
sementara. :)  *





| New things